نمرود مسلسل چار سو سال بابل کا بادشاہ رہا ۔اس نے سرکشی ،ظلم اور تکبر کا راستہ

ﻧﻤﺮﻭﺩ ﺑﺎﺑﻞ ﮐﺎ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺗﮭﺎ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺟﻦ ﭼﺎﺭ ﺑﺎﺩﺷﺎﮨﻮﮞ ﻧﮯ ﭘﻮﺭﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﭘﺮ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﮐﯽ ﻧﻤﺮﻭﺩ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﮨﮯ۔ ﺍﻥ ﭼﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺩﻭ ﻣﻮﻣﻦ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﻭ ﮐﺎﻓﺮ۔ ﻣﻮﻣﻦ ﺫﻭﺍﻟﻘﺮﻧﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮐﺎﻓﺮ ﻧﻤﺮﻭﺩ ﺍﻭﺭ ﺑﺨﺖ ﻧﺼﺮ ﮨﯿﮟ۔ﻧﻤﺮﻭﺩ ﻣﺴﻠﺴﻞ ﭼﺎﺭ ﺳﻮ ﺳﺎﻝ ﺗﮏ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﺭﮨﺎ۔ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺳﺮﮐﺸﯽ، ﻇﻠﻢ ﺍﻭﺭ ﺗﮑﺒﺮ ﮐﺎ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺁﺧﺮﺕ ﮐﯽ ﺑﺠﺎﮰ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﺎ ﺣﺼﻮﻝ ﭘﯿﺶِ ﻧﻈﺮ ﺭﮐﮭﺎ۔ﺟﺐ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﻭﺣﺪﮦ ﻻ ﺷﺮﯾﮏ ﮐﯽ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮐﯽ ﺩﻋﻮﺕ ﺩﯼ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻧﮯﺟﮩﺎﻟﺖ ﺍﻭﺭ ﮔﻤﺮﺍﮨﯽ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺧﺎﻟﻖ ﮐﺎ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ۔ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺑﺤﺚ ﮐﯽ ﻟﯿﮑﻦ ﻭﮦ ﻣﺮﺩﻭﺩ ﺧﺪﺍﺋﯽ ﮐﺎ ﺩﻋﻮﯼٰ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﺎ۔ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺍﻭﺭ ﻧﻤﺮﻭﺩ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﻣﻨﺎﻇﺮﮦ ﺍﺱ ﺩﻥ ﮨﻮﺍ ، ﺟﺲ ﺩﻥ ﻭﮦ ﺁﮒ ﺳﮯ ﻧﮑﻠﮯ۔ ﺍﺱ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺍﻧﮑﺎ ﺁﻣﻨﺎ ﺳﺎﻣﻨﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺍ ﺗﮭﺎ۔ ﺟﺲ ﺩﻥ ﻭﮦ ﺍﮐﭩﮭﮯ ﮨﻮﮰ ﺍﺱ ﺩﻥ ﯾﮧ ﻣﻨﺎﻇﺮﮦ ﻭﺍﻗﻊ ﮨﻮﺍ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﺭﺑﯽ ﺍﻟﺬﯼ ﯾﺤﯽ ﻭ ﯾﻤﯿﺖ ۔ ﻣﯿﺮﺍ ﺭﺏ ﺯﻧﺪﮦ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﺎﺭﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﺍﻧﺎ ﺍﺣﯽ ﻭﺍﻣﯿﺖ ، ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺯﻧﺪﮦ ﮐﺮﺗﺎ ﺍﻭﺭ ﻣﺎﺭﺗﺎ ﮨﻮﮞ۔ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﺎﺕ ﮐﻮ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﺱ ﺟﺎﮨﻞ ﻧﻤﺮﻭﺩ ﻧﮯ ﺩﻭ ﻗﯿﺪﯼ ﻣﻨﮕﺎ ﮐﺮ ﺑﮯﻗﺼﻮﺭ ﮐﻮ ﻣﺎﺭ ﮈﺍﻻ ﺍﻭﺭ ﻗﺼﻮﺭ ﻭﺍﺭ ﮐﻮ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﻣﯿﮟ ﺟﺲ ﮐﻮ ﭼﺎﮨﻮﮞ ﻣﺎﺭﺗﺎ ﮨﻮﮞ

ﺟﺴﮯ ﭼﺎﮨﻮﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﺎﺭﺗﺎ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺳﺐ ﮐﻮ ﻓﺮﯾﺐ ﺩﯾﻨﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﯽ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﮐﻮ ﻣﻮﺕ ﺩﮮ ﺩﯼ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﻮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺨﺶ ﺩﯼ ﮨﮯ۔ﺍﺳﮑﺎ ﯾﮧ ﻋﻤﻞ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﯽ ﺍﺳﮑﺎ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻣﻨﺎﻇﺮﮦ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺗﻌﻠﻖ ﺗﮭﺎ ﺑﻠﮑﮧ ﯾﮧ ﺍﯾﮏ ﺑﯿﮑﺎﺭ ﺑﺎﺕ ﺗﮭﯽ ﺟﺲ ﺳﮯ ﻇﺎﮨﺮ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﮐﻮﺋﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﻧﮧ ﺗﮭﯽ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻧﮯ ﺟﻮ ﺩﻟﯿﻞ ﭘﯿﺶ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ ﺗﮭﯽ ﻭﮦ ﯾﮧ ﺗﮭﯽ ﮐﮧ ﺟﺎﻧﺪﺍﺭﻭﮞ ﮐﺎ ﺟﯿﻨﺎ ﻣﺮﻧﺎ ﻋﺎﻡ ﻣﺸﺎﮨﺪﮮ ﮐﯽ ﭼﯿﺰ ﮨﮯ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﯾﮧ ﻭﺍﻗﻌﺎﺕ ﺧﻮﺩ ﺑﺨﻮﺩ ﭘﯿﺶ ﻧﮩﯿﮟ ﺁ ﺳﮑﺘﮯ ﻟﮩٰﺬﺍ ﺿﺮﻭﺭ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﯾﺴﯽ ﺫﺍﺕ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ ﺟﺴﮑﯽ ﻣﺸﻌﯿﺖ ﮐﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﺍﻥ ﺍﺷﯿﺎﺀ ﮐﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯿﮟ ﺁﻧﺎ ﻣﺤﺎﻝ ﮨﮯ۔ ﻻﺯﻣﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻥ ﻭﺍﻗﻌﺎﺕ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﻓﺎﻋﻞ ﮨﻮ ﺟﺲ ﻧﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﯿﺎ، ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻧﻈﺎﻡ ﮐﺎ ﭘﺎﺑﻨﺪ ﮐﯿﺎ ﺟﻮ ﺳﺘﺎﺭﻭﮞ، ﮨﻮﺍﺅﮞ ﺑﺎﺩﻟﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﯾﮏ ﺟﮕﮧ ﺳﮯ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺟﮕﮧ ﻟﮯ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﺎﺭﺵ ﺑﺮﺳﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ﺍﻥ ﺟﺎﻧﺪﺍﺭﻭﮞ ﮐﻮ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺟﻮ ﮨﻤﯿﮟ ﻧﻈﺮ ﺁﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺍﻧﮑﻮ ﻣﻮﺕ ﺳﮯ ﮨﻤﮑﻨﺎﺭ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﺳﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﭘﺮ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﻣﯿﺮﺍ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎ ﺗﻮ ﻭﮦ ﮨﮯ ﺟﻮ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﺎﺭﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﺟﺎﮨﻞ ﺑﺎﺩﺷﺎﮦ ﻧﮯ ﺟﻮ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺯﻧﺪﮦ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻣﺎﺭ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﻮﮞ، ﺍﮔﺮ ﺍﺳﮑﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻧﻈﺮ ﺁﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﺎﻡ ﺍﺳﮑﮯ ﮐﻨﭩﺮﻭﻝ ﻣﯿﮟ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺳﺮﺍﺳﺮ ﺿﺪ ﺍﻭﺭ ﮨﭧ ﺩﮬﺮﻣﯽ ﮐﺎ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻣﺮﺍﺩ ﻗﯿﺪﯾﻮﮞ ﮐﺎ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺳﮑﺎ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﯽ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﺩﮦ ﺩﻟﯿﻞ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺗﻌﻠﻖ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﺲ ﻭﮦ ﺩﻟﯿﻞ ﮐﮯ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺩﻟﯿﻞ ﭘﯿﺶ ﻧﮧ ﮐﺮ ﺳﮑﺎ۔ﭼﻮﻧﮑﮧ ﺑﺤﺚ ﻣﯿﮟ ﻧﻤﺮﻭﺩ ﮐﯽ ﺷﮑﺖ ﮐﺎ ﯾﮧ ﭘﮩﻠﻮ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﮯ

ﺟﻮ ﮐﮧ ﺣﺎﺿﺮﯾﻦ ﯾﺎ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﮐﯽ ﺳﻤﺠﮫ ﻣﯿﮟ ﺁﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﺎ ﺍﺳﻠﺌﮯ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﺩﻟﯿﻞ ﭘﯿﺶ ﮐﺮ ﺩﯼ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮯ ﺳﺐ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﻻﺟﻮﺍﺏ ﮨﻮﻧﺎ ﭘﮍﺍ۔ ﺍﺭﺷﺎﺩِ ﺑﺎﺭﯼ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮨﮯ : ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻮ ﻭﮦ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺳﻮﺭﺝ ﮐﻮ ﻣﺸﺮﻕ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﻟﺘﺎ ﮨﮯ ﻟﮩٰﺬﺍ ﺗﻮ ﺍﺳﮯ ﻣﻐﺮﺏ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﻝ ﺩﮮ۔ ﯾﻌﻨﯽ ﯾﮧ ﺳﻮﺭﺝ ﺭﻭﺯﺍﻧﮧ ﻣﺸﺮﻕ ﺳﮯ ﻧﮑﻠﺘﺎ ﮨﮯ ﺟﺴﮯ ﺍﺳﮑﻮ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺍﻭﺭ ﭼﻼﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﻧﮯ ﻣﻘﺮﺭ ﮐﺮ ﺭﮐﮭﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﺗﻮ ﮨﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﻮﺕ ﮐﺎ ﻣﺎﻟﮏ ﮨﮯ ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﺗﯿﺮﺍ ﺩﻋﻮﯼٰ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮦ ﮐﺮﺗﺎ ﺍﻭﺭ ﻣﻮﺕ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺳﮑﻮ ﻣﻐﺮﺏ ﺳﮯ ﻟﮯ ﺁ۔ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺟﺲ ﮐﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﻣﯿﮟ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﻮﺕ ﮐﺎ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮨﻮ ﻭﮦ ﺟﻮ ﭼﺎﮨﮯ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﺎ ﮮ ﺍﺳﮯ ﻧﮧ ﻣﻨﻊ ﮐﯿﺎ ﺟﺎ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﻣﻐﻠﺐ ﮐﯿﺎ ﺟﺎ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﺑﻠﮑﮧ ﻭﮦ ﮨﺮ ﭼﯿﺰ ﭘﺮ ﻏﺎﻟﺐ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﮨﺮ ﭼﯿﺰ ﺍﺳﮑﮯ ﺣﮑﻢ ﮐﯽ ﭘﺎﺑﻨﺪ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﮔﺮ ﺗﯿﺮﺍ ﺩﻋﻮﯼٰ ﺳﭽﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﮐﺎﻡ ﮐﺮ۔ ﻭﺭﻧﮧ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮ ﺟﺎﮰ ﮔﺎ ﮐﮧ ﺗﯿﺮﺍ ﺩﻋﻮﯼٰ ﻏﻠﻂ ﮨﮯ ،ﺍﻭﺭ ﯾﮩﯽ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﮨﺮ ﺷﺨﺺ ﺟﺎﻧﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺗﻮ ﯾﮧ ﮐﺎﻡ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﺎ۔ ﺗﻮ ﺍﺳﻘﺪﺭ ﻋﺎﺟﺰ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﯾﮏ ﻣﭽﮭﺮ ﺑﮭﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﻧﮩﯿﮟ ﺭ ﺳﮑﺘﺎ۔ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻧﮯ ﺍﺳﮑﺎ ﺟﺎﮨﻞ ﺍﻭﺭ ﻋﺎﺟﺰ ﮨﻮﻧﺎ ﻭﺍﺿﺢ ﻓﺮﻣﺎ ﺩﯾﺎ ﻟﮩٰﺬﺍ ﺍﺳﮑﮯ ﭘﺎﺱ ﮐﮩﻨﮯ ﮐﻮ ﮐﭽﮫ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮑﺎ ﻣﻨﮧ ﺑﻨﺪ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ۔ ﺍﺳﯽ ﻟﺌﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﭘﺎﮎ ﻓﺮﻣﺎﺗﺎ ﮨﮯ : ﻓﺒﮭﺖ ﺍﻟﺬﯼ ﮐﻔﺮ ﻁ ﻭﺍﻟﻠﮧ ﻻ ﯾﮭﺪﯼ ﺍﻟﻘﻮﻡ ﺍﻟﻈﻠﻤﯿﻦ ﺗﺮﺟﻤﮧ : ﯾﮧ ‏( ﺳﻦ ﮐﺮ ‏) ﮐﺎﻓﺮ ﺷﺸﺪﺭ ﺭﮦ ﮔﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﺑﮯ ﺍﻧﺼﺎﻓﻮﮞ ﮐﻮ ﮨﺪﺍﯾﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﺎ ﮐﺮﺗﺎ۔ ﻧﻤﺮﻭﺩ ﻧﮯ ﺍﺷﯿﺎﺀ ﺧﻮﺭﺩﻧﯽ ﮐﺎ ﺍﻧﺘﻈﺎﻡ ﺍﭘﻨﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﺎ ﺗﮭﺎ، ﻟﻮﮒ ﻏﻠﮧ ﻟﯿﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺟﺎﺗﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺑﮭﯽ ﺩﻭﺳﺮﻭﮞ ﮐﯿﺴﺎﺗﮫ ﻏﻠﮧ ﻟﯿﻨﮯ ﮔﺌﮯ

ﺍﺱ ﻧﮯ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﻮ ﻏﻠﮧ ﺩﯾﻨﮯ ﺳﮯ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ۔ ﺁﭖ ﺧﺎﻟﯽ ﮨﺎﺗﮫ ﻟﻮﭨﮯ ﺍﻭﺭ ﮔﮭﺮ ﮐﮯ ﻗﺮﯾﺐ ﭘﮩﻨﭽﮯ ﺗﻮ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺑﻮﺭﮮ ﻣﭩﯽ ﺳﮯ ﺑﮭﺮ ﻟﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﺳﻮﭼﺎ ﮐﮧ ﺟﺐ ﻣﯿﮟ ﮔﮭﺮ ﭘﮩﻨﭽﻮﮞ ﮔﺎ ﺗﻮ ﮔﮭﺮ ﻭﺍﻟﮯ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ۔ﮔﮭﺮ ﭘﮩﻨﭻ ﮐﺮ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﻮﺭﮮ ﺍﺗﺎﺭﮮ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺩ ﺳﻮ ﮔﺌﮯ۔ ﺁﭘﮑﯽ ﺯﻭﺟﯽ ﻣﺤﺘﺮﻣﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﺳﺎﺭﮦ ﺍﭨﮫ ﮐﺮ ﺑﻮﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﮔﺌﯿﮟ ﺗﻮ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮐﮧ ﻭﮦ ﻋﻤﺪﮦ ﻏﻠﮯ ﺳﮯ ﺑﮭﺮﮮ ﮨﻮﮰ ﮨﯽ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﺗﯿﺎﺭ ﮐﯿﺎ۔ ﺟﺐ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﮨﻮﮰ ﺗﻮ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮐﮧ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﺗﯿﺎﺭ ﮨﮯ۔ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ : ﯾﮧ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﮐﮩﺎﮞ ﺳﮯ ﺁﯾﺎ؟ ۔ ﺯﻭﺟﮧ ﻣﺤﺘﺮﻣﮧ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺟﻮ ﺁﭖ ﻻﮰ ﺗﮭﮯ ﺍﺳﯽ ﺳﮯ ﺗﯿﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺳﻤﺠﮫ ﮔﺌﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﭘﺎﮎ ﻧﮯ ﻣﻌﺠﺰﺍﻧﮧ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﻋﻄﺎ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮨﮯ۔ﻧﻤﺮﻭﺩ ﻣﺮﺩﻭﺩ ﮨﺮ ﺑﺎﺭ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﮐﯽ ﺩﻋﻮﺕ ﮐﻮ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﺮﺗﺎ ﺭﮨﺎ ﺑﺎﻵﺧﺮ ﺑﻮﻻ ﺗﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﻟﺸﮑﺮ ﺟﻤﻊ ﮐﺮ ﻟﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﮯ ﻟﺸﮑﺮ ﺟﻤﻊ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﻮﮞ ﺗﺎﮐﮧ ﺗﯿﺮﮮ ﺧﺪﺍ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﯿﺮﺍ ﻣﻘﺎﺑﻠﮧ ﮨﻮ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎﻥ ﺍﮮ ﻣﺮﺩﻭﺩ ! ﺗﻮ ﺍﭘﻨﺎ ﻟﺸﮑﺮ ﺟﻤﻊ ﮐﺮ ﻣﯿﺮﺍ ﺧﺪﺍ ﮐﻦ ﻓﯿﮑﻮﻥ ﻣﯿﮟ ﺟﻤﻊ ﮐﺮ ﺩﮮ ﮔﺎ۔ ﺗﺐ ﻭﮦ ﻣﺮﺩﻭ ﻣﺸﺮﻕ ﻭ ﻣﻐﺮﺏ ﮐﯽ ﻓﻮﺝ ﮐﻮ ﺟﻤﻊ ﮐﺮﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﻟﮓ ﮔﯿﺎ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻧﮯ ﺁﺧﺮﯼ ﺑﺎﺭ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﮑﻮ ﮨﺪﺍﯾﺖ ﮐﯽ ﺩﻋﻮﺕ ﺩﯼ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﻣﺮﺩﻭﺩ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﻣﺠﮭﮯ ﺗﯿﺮﮮ ﺧﺪﺍ ﮐﯽ ﮐﭽﮫ ﺣﺎﺟﺖ ﻧﮩﯿﮟ۔ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻧﮯ ﺩﻋﺎ ﻣﺎﻧﮕﯽ ﮐﮧ ﺍﮮ ﻣﺎﻟﮏ ! ﯾﮧ ﻣﻠﻌﻮﻥ ﻧﺎﻓﺮﻣﺎﻥ ﺗﯿﺮﮮ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﻘﺎﺑﻠﮧ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﺳﮑﻮ ﮨﻼﮎ ﮐﺮ ۔ ﺗﯿﺮﯼ ﻣﺨﻠﻮﻕ ﻣﯿﮟ ﻣﭽﮭﺮ ﺍﺩﻧﯽٰ ﺍﻭﺭ ﺿﻌﯿﻒ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﮐﺌﯽ ﺟﺎﻧﻮﺭﻭﮞ ﮐﯽ ﺧﻮﺭﺍﮎ ﺑﻨﺘﺎ ﮨﮯ

ﻣﯿﮟ ﺗﯿﺮﯼ ﺭﺣﻤﺖ ﺳﮯ ﺍﺱ ﻣﭽﮭﺮ ﮐﻮ ﻣﺎﻧﮕﺘﺎ ﮨﻮﮞ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﺱ ﻣﺮﺩﻭﺩ ﮐﺎ ﺧﺎﺗﻤﮧ ﮐﺮﮮ ﭘﺲ ﺍﻧﮑﯽ ﺩﻋﺎ ﻗﺒﻮﻝ ﮨﻮﺋﯽ ۔ ﻧﻤﺮﻭﺩ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﻓﻮﺝ ﮐﻮ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺍﮐﭩﮭﺎ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺳﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﺗﯿﺮﺍ ﺧﺪﺍ ﭼﺎﮨﮯ ﺗﻮ ﺯﻣﯿﻦ ﮐﯽ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﮨﻢ ﺳﮯ ﭼﮭﯿﻦ ﻟﮯ ﻣﮕﺮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﻣﯿﺮﯼ ﻓﻮﺝ ﮐﺎ ﻣﻘﺎﺑﻠﮧ ﮐﺮﮮ ۔ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺳﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﻣﺮﺩﻭﺩ ﺩﯾﮑﮫ ﻣﯿﺮﮮ ﺧﺪﺍ ﮐﯽ ﻓﻮﺝ ﺁ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ ﻧﻤﺮﻭﺩ ﻧﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮐﮧ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺍﺑﺮِ ﺳﯿﺎﮦ ﮨﻮﺍ ﭘﺮ ﮐﭽﮫ ﭼﻼ ﺁﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﯾﮧ ﺩﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﻟﺸﮑﺮ ﻣﯿﮟ ﮨﻠﭽﻞ ﻣﭻ ﮔﺌﯽ ﻣﭽﮭﺮﻭﮞ ﮐﺎ ﺷﻮﺭ ﭘﮭﯿﻞ ﮔﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻣﺮﺩﻭﺩ ﮐﺎ ﺳﺎﺭﺍ ﺟﻮﺵ ﻭ ﺧﺮﻭﺵ ﺟﺎﺗﺎ ﺭﮨﺎ۔ﯾﻮﮞ ﺍﻟﻠﮧ ﭘﺎﮎ ﻧﮯ ﺍﺱ ﻟﺸﮑﺮ ﭘﺮ ﻣﭽﮭﺮ ﻣﺴﻠﻂ ﮐﺮ ﺩﺋﯿﮯ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﻧﮑﺎ ﮔﻮﺷﺖ ﺍﺳﻄﺮﺡ ﮐﮭﺎ ﻟﯿﺎ ﮐﮧ ﺻﺮﻑ ﮨﮉﯾﺎﮞ ﺑﺎﻗﯽ ﺭﮦ ﮔﺌﯿﮟ، ﺍﯾﮏ ﻣﭽﮭﺮ ﺍﺱ ﭘﻠﯿﺪ ﻧﻤﺮﻭﺩ ﮐﯽ ﻧﺎﮎ ﻣﯿﮟ ﮔﮭﺲ ﮔﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺩﻣﺎﻍ ﻣﯿﮟ ﺟﺎ ﮐﺮ ﺍﺳﮑﺎ ﻣﻐﺰ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﻟﮕﺎ۔ﻣﺮﺩﻭﺩ ﺍﺱ ﻋﺬﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﺟﺴﮑﺎ ﭼﺎﺭﮦ ﮐﭽﮫ ﻧﮧ ﮨﻮ ﺳﮑﺎ ﻭﮦ ﮨﺮ ﮐﺴﯽ ﺳﮯ ﺳﺮ ﭘﺮ ﻟﮑﮍﯼ ﯾﺎ ﮨﺘﮭﻮﮌﺍ ﻣﺮﻭﺍﺗﺎ ﺟﺲ ﺳﮯ ﻣﭽﮭﺮ کچھ ﭘﻞ ﺩﻡ ﻟﯿﺘﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮑﻮ ﭼﯿﻦ ﺁﺗﺎ، ﺷﺐ ﻭ ﺭﻭﺯ ﺍﺳﮑﮯ ﺳﺮ ﭘﺮ ﺳﻮﻧﭩﮯ ﮐﮭﺎﺗﮯ ﮨﻮﮰ ﮔﺰﺭﻧﮯ ﻟﮕﮯ ﺣﺘﯽٰ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﭘﺎﮎ ﮐﮯ ﺣﮑﻢ ﺳﮯ ﻭﮦ ﻣﺮﺩﻭﺩ ﮐﻔﺮ ﮐﯽ ﺣﺎﻟﺖ ﻣﯿﮟ ﮨﻼﮎ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ۔ اللہ ہم سب کا حامی و ناصر ہو۔ آمین

Categories

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *