عورت کوشوہر کی زیادہ ضرورت کب ہوتی ہے

آج کا موضوع ہے کہ عورت کب قربت کو بہت زیادہ دل کرتا ہے اور وہ کتنی دیر قربت کرنا چاہتی ہے۔ عورت جب حیض یعنی ماہو اری سے فا رغ ہوتی ہے تو اس کا بیضہ بچہ دانی میں آجاتا ہے۔ جو عورت کےلیے شر م کا باعث بنتا ہے۔ اور چار سے پانچ دن تک بیضہ بچہ دانی میں رہتا ہے۔ یعنی عورت زیادہ بے قرار ہوتی ہے

وہ اپنے شوہر کے ساتھ قربت کرے۔ میں ان تمام مردوں کو نصیحت کرنا چاہوں گی۔ آپ اگر تھک کے ہارے بھی آتے ہیں۔ یہاں قربت میں۔

تو اپر ڈالتے ہیں۔ تو ایام کا خاص خیال رکھیں۔ تاکہ آپ کی بیوی ان مخصوص دنوں میں قربت جیسی لذت سے محرو م نہ رہ سکے ۔ اس لیے آپ یہ فرض ہے کہ جس طرح آپ کو اپنی ضرورتوں کی فکر ہوتی ہے۔ ویسے مرد پر فرض ہے کہ عورت کی جسمانی ضرورت کا بھی خیال رکھے۔ اور اس کے بعد دوسرا سوال یہ ہے کہ عورت کتنی دیر قربت کرنا چاہتی ہے۔ ان ایام کے مخصو ص دنوں میں عورت کے اندر شہوت بہت عروج پر ہوتی ہے۔ اگر مرد صیحح طریقے سے کام کرتا ہے۔ اور وہ بہت زور سے لگاتا ہے تو عورت بہت جلد ہی فارغ ہوجاتی ہے۔ مثال کے طور پر اگر عورت دس منٹ میں فار غ ہوتی ہے

۔تو ان دنوں عورت پانچ دنوں میں ہی فارغ ہوجاتی ہے۔ وہ جوڑے جن کی نئی نئی شادی ہوئی ہوتی ہے۔ اور ایک سے زیادہ بار قربت کرتے ہیں۔ تو بیوی شوہر کو منع نہیں کرتی۔ ان دنوں قربت کرنے کا فائدہ یہ ہوتاہے۔ کہ عورت کے اندر شہو ت کے چانسز بہت زیادہ بڑھ جاتے ہیں۔ ہر مرد اور عورت کی یہ خواہش ہوتی ہے۔ کہ وہ جلد از جلد ماں باپ بنیں۔ بیو ی سے قربت کرنا نہایت ثواب کا کام ہے۔ اللہ پا ک سب کو اولاد نصیب کرے۔ اس کو طریقہ کہنا غلط ہو گا۔ کیونکہ یہ کوئی ایک عمل نہیں ہے بلکہ بہت سارے ٹوٹکوں کا مجموعہ ہے . ان سب کی ہمیشہ ضرورت بھی نہیں ہوتی . مختلف ماحول میں مختلف چیزیں کام آتی ہیں . لہٰذا ان کو سمجھ کر ان کی پریکٹس کرنی پڑتی ہے . اس کی مثال ایسے ہی ہے جیسے سائیکل چلانا سیکھنا . ابتدا میں آپ سائیکل پر سے بار بار گرتے ہیں . اپنے آپ کو متوازن کرنے کے لیے مختلف حربوں کا سہارا لینا پڑتا ہے . لیکن کچھ عرصے کے بعد آپ کے جسم کے مختلف حصے اور دماغ ٹرینڈ ہو جاتے ہیں۔

اور یہ مل کار خود کار طریقے سے کام کرنے لگ جاتے ہیں . حتی کہ آپ کو سوچنا بھی نہیں پڑتا کہ کس وقت کیا کرنا ہے . بس مزے سے سائیکل چلاتے ہیں .

جس طرح تیراکی سیکھنے کے شروع میں آپ کو کچھ چیزوں کا سہارا لینا پڑتا ہے مثلاً ہوا والی جیکٹ پہننا اور پول کے کنارے لگے پائپ کا سہارا لے کر اپنے آپ کو پانی میں بیلنس کرنا اسی طرح مباشرت کے دورانئے کو بڑھانے کی پریکٹس کے شروع میں بھی آپ کو کچھ چیزوں کا سہارہ لینا پڑے گا . جیسے جیسے آپ کا دورانیہ بڑھتا جائے گا ان چیزوں کی ضرورت بھی ختم ہوتی جائے گی .

مباشرت کے دوران اگر آپ ساری توجہ صرف دخول اور سٹروک پر رکھیں گے تو بہت جلد انزال ہو جائے گا . سیکسکو صرف دخول تک محدود نہ رکھیں بلکہ اس سے مطلقہ ہر چیز کا پورے طریقے سے مزا لیں . اس سے ایک تو آپ کو لطف بھی زیادہ آئے گا اور دوسرے آپ کا ذھن بھی دخول کے ساتھ ساتھ دوسری چیزوں میں مصروف رہے گا تو دورانیہ بڑھنا شروع ہو جائے گا .

سب سے پہلے تو بہتر ہے کہ آپ ہلکی پھلکی ورزش کریں اور بیڈ میں جانے سے پہلے شاور لے کر فریش ہو جائیں . پھر کمرے کے ماحول پر توجہ دیں . اگر ہو سکے تو کمرے میں تازہ پھول لگائیں . موتیے اور گلاب کے پھول آپ کو اور آپ کی ساتھی کو مسحورکن احساس دیں گے . بیڈ کے اس پاس گلاب کا عرق رکھیں اور سب سے اہم چیز پرفیوم والی کینڈل جلائیں . ساتھ ہی ٹی وی پر یا میوزک سسٹم پر اچھا سا سلو ردم والا میوزک لگائیں . ہلکی پھلکی کھانے کی چیزیں یا فروٹ بھی سائیڈ ٹیبل پر رکھیں اور کمرے میں ایئر فریشنر چھڑکیں . آپ کو محسوس ہو رہا ہو گا کہ یہ سارے لوازمات بہت زیادہ ہیں اور ہر روز ممکن نہیں لیکن تسلی رکھیں آپ کو ساری زندگی یہ سب کرنے کی ضرورت نہیں پڑے گی . یہ سب صرف پریکٹس کے شروع کے لیے ضروری ہے . رفتہ رفتہ ان سب چیزوں کی ضرورت ختم ہوتی جائے گی .۔

Categories

Comments are closed.